2011. december 1., csütörtök

Megnyitott az Urban:Eve Adventi Bazár!

Kedveseim!

alig vártam, hogy végre december legyen. persze, szeretem ezt a hónapot, tél, hó, forralt bor, karácsony... de az ok, amiért ennyire vártam az elsejét, az az Urban:Eve Adventi Bazárja.
több, mint 40 kézműves, iparművész és designer portékái között válogathattok. a csapatot erősítem én is, keressétek a Trillát, mert nagyon, de nagyon szuper kedvezményekkel várlak titeket!
december 1. és 12. között sok ékszeremhez sokkal kedvezőbb áron juthattok! :)



na jó, elárulom.... :)
* hajpántokból 10%,
* kitűzőkből és brossokból 15%,
* nagyméretű fülbevalókból 10%,
* 3000 Ft-os vásárlás felett elengedem a postaköltséget,
* 3-at fizetsz, 4-et kapsz (a legolcsóbb terméket ajándékba kapod).

A kedvezményeket akkor tudod igénybe venni, ha emailes rendelésnél megadod az 'urbaneve' kódot.

Ha kíváncsiak vagytok a választékra, gyertek nézelődni a Facebook-ra!

a kérdéseket, kéréseket és kívánságlistákat emailben a trillaekszerek@gmail.com-ra várom! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése