2011. április 19., kedd

Hétfői tervek kedd reggel

Vadjutka nemrégiben indított egy poszt-sorozatot, melyben összegyűjti heti kreatív terveit.
Gondoltam, én is csatlakozom hozzá. :)
Igaz, hogy már kedd van, de tegnap annyira sok dolgom volt, hogy szemernyi időm sem maradt lejegyezni a heti terveimet.

Nos, elsősorban a megrendelésekkel szeretnék elkészülni, lesz gyurmázás és varrogatás is dögivel.
Én azok közé tartozom, akik nem tudnak rendben, rendezett helyiségben dolgozni. Folyton szétpakolok, fonalak, filcek, gombok, flitterek, gyöngyök, tollak szerteszét - és akkor még nem esett szó a palettáimról és inspirációs csomagomról. Nem ártana kialakítani egy rendszert, ami mégis keretbe foglalja a "műhelyemet" és nem kell fél órát kutakodnom egyetlen dolog után. A hetem egyik legfontosabb feladata tehát ez - rendszerezés. Valahogy minden hét elején előjön ez a téma - remélem ezúttal lesz rá megoldás is. Esetleg, ha valakinek van tutibiztos tippje, megoszthatja velem! :D



3 megjegyzés:

  1. Hú, az én asztalom is így néz ki néha :-)

    VálaszTörlés
  2. Az enyém is szokott így. meg ígyebbül, a dobozok a padlóra is lefolynak... :)

    VálaszTörlés
  3. Haha, igen, ahogy a képen is látszik, az asztalról a padlóra kényszerültem.. :) Szerintem jobb a padlón dolgozni, nagyobb a hely, jobban szét lehet pakolni. ;p

    VálaszTörlés