2011. június 20., hétfő

dolgos hetem története

A hétvégén volt némi szabadidőm, így elkezdtem pár újabb gyűrűt, amelyeket szépen fel fogok varrni a helyükre, vagyis az állítható alapokra. Nekem nagyon tetszenek, van egy kék, amit már viseltem (sajnos még nincs kép róla) és jó sok dicséretet kaptam érte. :)






A barátaim alig 12 nap múlva összeházasodnak! Nagyon várom már – ők is táncosok, így valódi néptáncos party lesz, megannyi kiváló népzenésszel.
Mindkettőjüket nagyon szeretem, ezért még a szervezés elején felajánlottam, hogy ha bármiben segítségükre lehetek, állok rendelkezésükre.
Ebből az sült ki, hogy én készítem a dekorációt a kinti sátorba, a benti díszítésben is segédkezem, valamint én fogom sminkelni a menyasszonyt, juhéééé!! :)
A héten elkészítem a kinti dekorációt, mutatok majd képet róla. 

Mások hétfői terveiről Vadjutka blogjában olvashattok.

3 megjegyzés:

  1. helyesek ezek az új gyűrűk - és jó mulatást!!

    VálaszTörlés
  2. egyébként arra nem gondoltál,hogy kicsit 'megdizájnolod' a blogot? vagy csak én vágyom olyanra,hogy aki egyedit csinál,annak legyen egyedi a blogja?:) hozzád mérten ez a háttér oly kevés színnel bír,a logót is lehetne fejlécbe tenni,vagy nem tudom,de nekem viszketne a kezem,hogy kezdjek vele valamit...:D

    VálaszTörlés
  3. jaj dehogynem. gondoltam is, hogy megkérdem, van-e valaki, aki profi blogspot dizájner.. :D khm.khm.khhhmmmmm :)
    egyelőre meglehetősen béna vagyok e téren, bár rengeteg elképzelésem van, úúúgyhogy a kérdésedre összegezve : IGEN! :D

    VálaszTörlés