2011. június 6., hétfő

hétfői tervek

A vizsgaidőszak még mindig tart (szerencsére nem nekem :D ) így a hétvégén ismét volt időm lecsillapodni és alkotni kicsit. Varrtam pár újabb kitűzőt  - nagyon belejöttem, mert sokatoknak tetszik, így hát igyekszem többféle színkombinációban is elkészíteni őket. Most jut eszembe, hogy aki csak a blogot olvassa, Facebookot nem néz, annak fogalma nincs, hogy milyen kitűzőkről beszélek... :) Bocsi! Felveszem a heti terveim közé és hamarosan töltöm őket!

Van egy csomó tervem, múlthéten rajzolgattam kicsit, sok mindent szeretnék varrni - a legnagyobb gondom talán a fontossági sorrend. Készülök egy projektre, ami az a bizonyos jó hír, amiről nagyon, de nagyon remélem, hogy ezen a héten végre leránthatom a leplet!

Kíváncsi lennék a kedves kézműves kollégák véleményére, ti vajon hogyan bekkelitek ki a jó időt? Úgy értem.. ősszel és télen sokkal egyszerűbb az asztal mellett ülni, a négy fal között, mert benn kényelmes meleg van, vastag zokni és bögre tea. Na de ilyenkor???? :) Úgy érzem eléggé visszavet a napsütés meg a meleg - mikor hazaérek munkából, a legszívesebben bringára ülnék, vagy nekimennék a hegynek, napoznék. Próbálkoztam azzal, hogy kivonulok a teraszra a napozóágyra alkotni, de elég nehézkesnek bizonyult az összes filc, összes gyöngy, összes fonál és gomb kitelepítése - egyrészt lehetetlen mindent kivinni, másrészt tutira benn marad valami. Nem panaszkodásképp említem ezt, csak kíváncsi vagyok, hogy ti hogyan csináljátok - hogyan egyeztetitek össze a nyarat az alkotással? :)

Ha kíváncsiak vagytok mások terveire is, Vadjutka blogjában megtaláljátok! 

1 megjegyzés:

  1. Kíváncsi vagyok a nagy hírre :-)

    Én úgy egyeztetem össze, hogy minden este egy kiülős kocsmában ülök :-)

    VálaszTörlés