2011. május 9., hétfő

blog-követősdi és játékosság :)

Volt idő, mikor meglehetősen elhanyagoltam, magára hagytam a blogomat. Gondoltam, hogy nem lesz ez így jó, és amint ti is megfigyelhetitek, egyre több bejegyzés kerül fel. Ennek következtében ti is egyre többször tévedtek ide, olvasgattok, nézelődtök, sőt, egyre többen követitek a webnaplómat (példának okáért most 14 rendszeres olvasóm van!:). Ez nagyon szuper, köszönöm nektek! :)
Nos, ennek örömére, a blogot ünnepelendő kiötlöttem, hogy szeretnék megajándékozni valakit, közületek. Legyetek hát a blog követői, gyertek minél többen és minél többször, mondjátok el a véleményeteket, kommenteljetek!
Május 31-én újra számot vetek, sőt, a blog rendszeres olvasói közül ki is sorsolok valakit, akit meglepek valami szépséggel.
Hajrá, lehet csatlakozni! :)

10 megjegyzés:

  1. Hurrá! Tessék sok szépséges alkotást megosztani velünk! :) Nekem a filcből készültek tetszenek legjobban. Kitűzők, hajpántok. Nagyon ügyes vagy, csak így tovább! Szép napot, Emma

    VálaszTörlés
  2. köszi, Emma, nagyon jól esik amit írtál- örülök, hogy tetszenek! ugye játszol..? ;)

    VálaszTörlés
  3. Hát én csak szép és jót tudok írni, köszönöm a hajpántot és a rózsás füliket!! <3 őket!! és játszom!:)

    VálaszTörlés
  4. a legjobb dolog itt,hogy minden kiegészítő vidám,és feldobja az embert:)
    a játék pedig kedves ötlet,köszöntem mindenki nevében:)

    VálaszTörlés
  5. Nekem is nagyon tetszenek az alkotásaid- kezdő gyurmásként a rózsákat csodálom, na meg a textil fülbevalók nagyon szépek és egyediek! (:

    VálaszTörlés
  6. Jaa, és szeretnék játszani én is (:!

    VálaszTörlés
  7. helló helló! a blog követésének kiválasztásánál NYILVÁNOSAN kövessétek a blogot! azok között fogok sorsolni, akik nyilvánosan követnek, és nevük megjelenik a Követők között!!! :)

    VálaszTörlés