2011. május 10., kedd

fülbevalóőrület

Teljesen odáig vagyok, meg vissza. Ahogy jön a jó idő, én egyre inkább ékszermegszállott leszek. Persze, télen is viselek mindig ezt-azt, de ugyebár vannak olyan darabok, amelyek nem igazán mutatnak jól nagykabátban, állig sálban, vagy hótaposóval.
Számomra ilyenek például az extra méretű, feltűnő fülbevalók. Legkedvesebb barátnőm szerint én egy afrikai nő reinkarnációja vagyok... :) Nyáron egy sima top mellé, fejtetőre kontyolt hajhoz némi extra fülbevaló és jöhet a menet! :) Kezdek ráérezni a májusra, meg a közelgő nyárra, ezért készítettem pár fülbevalót mutatóba.


barna, némi borostyános beütéssel

kagylógombbal a közepén, szeretem

vidámságosság

ha sokáig nézem, egy mandalára hasonlít

zöld csepp

Meglehetősen beindultam, szóval ez még csak ízelítő, sőt, jönnek csatok, új pántok, gyűrűk is! Stay tuned.. :)

3 megjegyzés: