2011. május 23., hétfő

hétfői tervek

Néhány hete Vadjutka indított egy új rovatot Hétfői tervek néven, ehhez csatlakozom én is, újra.

Nagyon, de nagyon várom, hogy megmutathassam nektek azokat a kitűzőket, amiket hétvégén alkottam! "Kapóra jött" a vizsgaidőszak és míg a kedvesem tanult, nekem volt időm és kedvem egész nap egy helyben ülve varrogatni. Csupa szín és vidámság, én teljesen odáig vagyok értük! Ha jól emlékszem, eddig összesen 12 darab készült. Mindegyik más és más színek kavalkádja és még annyi összeállítás van a fejemben! A SZÍÍÍNes dolgok a legjobbak! :)
Szóval ma befotózom őket, és jönnek is, szépen sorban!
Néhány megrendeléssel még mindig lógok, így azok is elkészülnek a héten.

Fontos (számomra legalábbis :D ) bejelenteni valóm van! Ha minden jól megy, mától (legkésőbb holnaptól) megváltozik a Trilla logó. Úgy érzem, hogy a kisgyerek nő-nődögél, és a fejlődés magában hordozza a változást is. Nekem nagyon bejön a leendő új logó, remélem nektek is tetszeni fog!

Meglehetősen zsúfolt lesz a hetem, ugyanis a hétvégén triatlon verseny lesz Egerben, melyet a kedvesem édesapja szervez. Nekem is kijutott a feladatokból és mint tudva levő, az utolsó nagy hajrá mindig erős.. :)

Szeretnék a héten még több kitűzőt és mellé kulcstartókat, esetleg nyakláncokat is készíteni. Meglátjuk mi fér bele ebbe a hét napba - lehet pár álom átcsúszik június elejére, ami mindjárt itt van! Ne feledjétek, hogy május 31-ig tart a "követős" játék, tehát addig lehet csatlakozni, követni, folyamatosan bújni a blogot egy szuper meglepiért! :) Természetesen nagyon örülnék annak, ha a határidőn túl is csatlakoznátok, szerintem érdemes lesz...! :)

Legyen hát gyönyörű hetetek - maholnap jövök a képekkel!

4 megjegyzés:

  1. A facebook-on megnéztem az új logót, s szerintem nagyon szép és igazán illik a munkáidhoz! Alig várom, hogy lássam, mi újat alkottál.

    VálaszTörlés
  2. Kíváncsi vagyok az új logóra, és hajrá a triatlonban!

    VálaszTörlés
  3. Nekem is tetszik az új logó. Szép nagyon.

    VálaszTörlés