2011. május 23., hétfő

tádáááámm, itt az új logó! :)

Az előző bejegyzésben olvashattátok, hogy megváltozik a Trilla logója.
Szerettem az előzőt, csajos, bohókás, vidám volt. Az újért már legalább ugyanennyire odáig vagyok! Az öcsém logókat tervez, szerintem nagyon ügyes (készülőben a weboldala, remélem hamarosan megmutathatom nektek is, hogy mennyire tehetséges). Megkértem, hogy kreáljon nekem is valamit. Az eredmény magáért beszél. :)

Az alap egy mandalaszerű kép, ami a mintáim hangulatát, sokféleségét hivatott szimbolizálni. A felirat könnyed és nőiesebb, felnőttesebb, mint az előző logó fontja. Úgy gondolom, hogy ahogy Trilla növekszik, úgy kell ezzel együtt a megjelenésnek is érnie. :) A szirmokat tesó kiszínezte. Szerencsére többfélét is alkotott, így kedvemre váltogathatom, épp melyik tetszik. :)
Most bordó hangulatban vagyok.
Remélem nektek is tetszik és ez a logó méltó utódja lesz az előzőnek.
A régi fotók természetesen maradnak a "régivel", de a továbbiakban e logó egyszerűsített másával jelölöm képeimet.

2 megjegyzés: