2011. május 30., hétfő

hétfői tervek

Újra hétfő és újra tervezünk. Nem újratervezek -haha-, hanem folytatom, amit már pár hónapja elkezdtem. 
Holnap éjfélkor lezárul a blogkövetős játékom, amelynek részleteit a délelőtti bejegyzésben olvashatjátok. :) Még nem tudom mi lesz a nyeremény, vagyis a bizonyos meglepi, de hamarosan kisütöm. 

Múlthéten a nagy versenyszervezés közben (itt olvashattok picit róla http://www.heol.hu/heves/sport/pocsai-es-szakaly-a-meno-380165) volt időm új kitűzőt kreálni. Állatira örülök annak, hogy bár eddig nem olyan nagyon sokat látták, mindenki odáig volt a mező kitűzőmért. :) Én nagyon szeretem és egy csomó variáció van a fejemben. 



Mások terveiről Vadjutka blogjában olvashattok.

9 megjegyzés:

  1. no,rákaptam én is a filcezésre,olyan jó kis dolgaid vannak,hogy ösztönzi az embert,ez a kitűző is nagyon jóóó:)

    mutatok párat,lehet kritizálni:D

    http://fc01.deviantart.net/fs70/f/2011/143/a/4/what_would_i_want__sky_by_hamis_autostop-d3h09ne.jpg

    http://fc03.deviantart.net/fs71/f/2011/140/a/9/lavender_blue_2_by_hamis_autostop-d3gs1y8.jpg

    http://fc05.deviantart.net/fs70/i/2011/133/f/b/csepp_by_hamis_autostop-d3g8qqm.jpg

    http://fc00.deviantart.net/fs71/f/2011/125/b/c/ke__kfesto___by_hamis_autostop-d3fnis3.jpg

    aztán amint lesz időm,befotózom a többit is,újrakezdem a blogolást is,hajj,nagyon belelendültem

    köszi az inspirációt,jó munkát:)

    VálaszTörlés
  2. köszi, Jutka! :)
    Elza, szépeket alkottál, gratulálok hozzájuk - és tessék írni azt a blogot! :)

    VálaszTörlés
  3. kedves vagy,köszi:)

    egyébként te hol veszel ilyen szép színű filceket? jómagam fehérvárra szoktam feljárni,az a legközelebbi nagyváros,ráadásul megyei jogú is,mégis csak egy helyen lehet filcet venni,ott is talán max. 6-7 színben...

    VálaszTörlés
  4. én Egerben élek, itt szoktam anyagot vadászni. van pár hobbibolt, de szerintem nézd meg a méteráru üzleteket is, ott is találsz gyapjúfilcet :)

    VálaszTörlés
  5. hümmhümm,ez engem is érdekel,mivel gondolom,jobb minőségű,mint a barkácsfilc,amit használtam eddig...ez mennyivel drágább általánosan,mint a barkács? (utóbbit 150ft/db áron veszem Pesten,a mérete pedig A4-es)

    a termékeid pedig szuperek:)

    VálaszTörlés
  6. Dóra, köszi! örülök, hogy tetszik, amit csinálok! :) szerintem üzletenként változik az ár és a kínálat is, árat nem tudok mondani, mert mindig változó mennyiséget veszek innen-onnan. nem gondolom, hogy sokkal drágább, mint a barkácsfilc. megmutatod, hogy te miket készítesz? :)

    VálaszTörlés
  7. akkor úgy kérdezem,te mennyiért veszed,hogy legyen valami viszonyítási alapom:)

    nemsokára nekilátok blogolni,akkor majd meg tudod nézni,csak össze szeretnék gyűjteni előbb egy csokorral,s folyamatosan töltögetni,közben csinálni a többit:)

    VálaszTörlés
  8. http://www.manoposta.hu/webshop/product_info.php?products_id=335

    találtam webáruházban,sztem a 150 ft/db ár abszolút baráti (főleg,ha azt is hozzáveszem,hogy barkácsot a hobbiboltban 180ft-ért lehet veni),hátha téged,vagy akár Dórát,ha visszanéz ehhez a bejegyzéshez,érdekli:)

    VálaszTörlés